بوستان بزرگ ورزش‌های همگانی در بویین زهرا افتتاح می‌شود
نوشته شده توسط : هنگامه
به زودی
بوستان بزرگ ورزش‌های همگانی در بویین زهرا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بویین زهرا گفت: بوستان بزرگ ورزش‌های همگانی به زودی در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: بوستان بزرگ ورزش‌های همگانی در بویین زهرا افتتاح می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی صفری ظهر امروز در دیدار با جمعی از متولیان اجرایی در شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه عمرانی باید در اولویت وظایف و برنامه‌های مسئولان شهری قرار داشته باشد، اظهار کرد: لزوم تعامل و همفکری میان مدیران و رؤسای مختلف دستگاه‌ها برای رفاه بیشتر حال شهروندان امر بسیار مهمی است که تمام مسئولان باید به آن توجه کافی و لازم را داشته باشند.

شهردار بویین زهرا با اشاره به اینکهاین شهرستان جایگاه ممتازی در بهره‌برداری از پروژ‌ه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد، افزود: باید تلاش کرد تا ضمن بهره‌برداری و اتمام سریع‌تر طرح‌های توسعه‌محور در شهر‌ها و نقاط محروم زمینه را برای رضایت‌مندی هر‌چه بیشتر عموم شهروندان مهیا کرد.

وی با بیان اینکه اولویت‌ امسال شهرداری بویین زهرا توجه به امور فرهنگی و بهره‌برداری از طرح‌های زیر بنایی است، تصریح کرد: در این زمینه تا‌کنون چندین طرح و برنامه‌ مهم در بخش مرکزی این شهرستان توسط معاونت عمرانی و اجرایی به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه پارک ویژه ورزش‌های همگانی بزودی در این شهرستان راه‌اندازی و افتتاح می‌شود، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است ویژه برنامه‌های مختلفی در این بوستان در ایام گوناگون سال اجرا شود.

صفری برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، جذب جوانان در ایستگاه‌های نشاط، نشر و توزیع ویژه‌نامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان و نیز اجرای نمایش‌های خیابانی را از جمله برنامه‌های شاخص و محوری این شهرداری در حوزه عمرانی دانست و تصریح کرد: امیدواریم که با افزایش حجم برنامه‌ها و فعالیت‌ها عرصه برای توسعه همه‌جانبه شهری مهیا شود.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری غیر‌ صحیح در برخی از مسائل موجب افت پروژه‌ها و طرح‌های هادی می‌شود، خاطر‌نشان کرد: اگر مسئولان با اتفاق‌نظر در یک مسئله خاص دقت کنند قطعا مشکلات و موانع نیز کمتر شده و رشد و توسعه همه‌جانبه شهری در بخش‌های مختلف رقم می‌خورد.

شهردار بویین زهرا یادآور شد: در آبان‌ماه سال جاری همچنین قرار است چند پروژه بزرگ در حوزه خدماتی و تسهیلاتی در بخش مرکزی این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری برسد.





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: