مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان خبر داد
نوشته شده توسط : هنگامه
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان خبر داد
قاچاق سوخت و اتباع بیگانه عامل تصادفات جاده‌ای در جنوب سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: دو پدیده قاچاق سوخت و اتباع بیگانه عامل عمده افزایش آمار تصادفات جاده‌ای در محورهای جنوب سیستان‌وبلوچستان است.

خبرگزاری فارس: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه عامل تصادفات جاده‌ای در جنوب سیستان‌وبلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، ایوب کرد صبح امروز در کارگروه ایمنی جاده‌ای جنوب استان که با حضور روسای ادارات راه و شهرسازی تابعه و روسای پلیس راه‌های جنوب استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تفاوت راه‌های جنوب استان با سایر نقاط، در بحث ایمنی جاده‌ای در رتبه‌های برتر کشور هستیم که تحقق این امر جز با تلاش شبانه‌روزی میسر نبوده و جای خدا قوت و خسته نباشید، دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، وظیفه ما بسیار خطیر و مهم بوده و با در نظر گرفتن مشکلات موجود در استان کارکردن بسیار دشوار است اما با توجه به تمام این مسائل، برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای توسعه ایمنی راه‌ها انجام شده است.

کرد تصریح کرد: در زمینه ایمنی جاده‌ها اقدامات کم‌هزینه و زودبازده، اقدامات میان‌ مدت و بلند مدت در دستور کار قرار گرفته که بصورت مستمر در حال انجام است اما با توجه به گستردگی منطقه، امکانات و اقدامات جوابگوی نیازها نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه در بازدیدهای ماهیانه کارشناسان ایمنی راه‌های وزارت راه و شهرسازی، بهترین ایمن‌سازی در کل کشور به حوزه ما اختصاص دارد، بیان داشت: برای ما انتها وجود ندارد و روز به روز به دنبال پیشرفت، توسعه، آسایش، رفاه مردم و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای هستیم.





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: